Witam serdecznie, napiszcie mi proszę jakie macie rady/sposoby na niejedzenie słodyczy. Wszystkie moje próby walki z nałogiem kończą się tak samo… Jestem obecnie na diecie ustalonej indywidualnie dla mnie przez dietetyka, 5 posiłków dziennie, trening 2 razy w tygodniu. Ale po co mi to skoro tymi głupimi słodyczami wszystko psuje, omijam w tedy 2 śniadanie i podwieczorek
Owoc, jakiś słodki, pełnowartościowy „fit deser” na II posiłek lub podwieczorek , albo nie trzymaj słodyczy w domu
Kiedyś rok przed ciążą przeszłam na zrowe odżywianie . Ale ze słodyczami też miałam taki problem . Wyznaczyłam sobie granice -dwa pierniczki na wagę z kawą i tak chodziłam w dzień ,w dzień do sklepu po dwa pierniczki . Powiem szczerze po miesiącu nawet nie myślałam o tych dwóch pierniczkach zamieniłam na owoce spróbuj może się uda .
Aaaaa sama muszę się wziąść w garść bo po ciąży trochę mi przybyło ,także trzymaj kciuki o to bym wkońcu się zmobilizowała
Mi pomaga zielona herbata , skutecznie hamuje ochotę na słodkie , możesz też zamiast słodyczy zjeść garść rodzynek , kiedyś tak robiłam .
Ja w momencie kiedy chciało mi się coś słodkiego jadłam marchewkę . Kroiłam w słupki i zagryzalam za każdym razem kiedy miałam ochotę dorwać cis czego nie powinnam ! Pomaga ! Spróbuj !
Mi pomaga miętowa guma do żucia a też jestem uzależniona od słodyczy…
Możesz poszukać tez książki „jak jeść słodycze i nie tyć” ( kupiłam w Empiku ) ! Świetne przepisy na zdrowie i fit słodycze !
Okrutne to będzie co napiszę. Ale … Popatrz w lustro jedząc. Pomyśl czy warto pchać ten gównowart shit do papu? No uważam że nie….
Odkąd jem więcej tłuszczy i bialka( mało wegli) to nie mam ochoty na słodycze. Plus liczenie kcal bardzo pomaga bo ma się większą kontrolę:) a czasami można zjeść coś małego albo coś zrobić, jakieś fit zamienniki
Zjedz daktyla
Ja dzisiaj zrobiłam ciasto czekoladowe z czerwonej fasoli z puszki
Polecam.omlet z musli….i owoce ktore zawieraja malo cukru.do omleta dodaj bialko..polecam
Suszone owoce, cytrusy, koktajle typu banan z jogurtem, musy z owoców (zblenduj kilka), owsianka na wodzie z miodem (jeśli miód możesz), sezonowo mandarynki i pomarańcze teraz są ekstra i spróbuj kaki
A jeżeli jesteś zdrowa nie masz problemów z glikemia to nie lepiej było by ustalić dietę tak by śniadanie i kolacja były na słodko? I nawet żebyś tam używała słodyczy? Bo czemu nie?
Jest sposób. Wyrzuc wszystkie słodycze jakie masz w domu
Nie kupuj, powiedz domownikom, zeby trzymali w samochodzie (dzieci tez moga trzymac w samochodzie u taty) i nie wchodz do kuchni, zeby cos szperac zajmij sie czyms pomaluj paznokcie czy cos mozesz sprovowac mi pomaga
Czy uwazasz ze to wina diety czy raczej nalogu? Ja mialam i w sumie mam, bo caly czas walcze z nalogiem, uwielbiam zdrowe jedzenie gotowac patrzec jesc mmm pychota, ale te slodycze to tak, ze gdzies zobacze i sie rzuce poprostu glowe bardzo ciezko przestawic, ze to dla wlasnego dobra, ale u mnie jest coraz lepiej coraz mniej slodyczy gosci w moim zyciu